piątek, 22 lipca 2016

Pytanka, awardy i władza nad światem

…czyli Liebster Blog Award

Raczej nie bawię się w takie zabawy, jednak fakt jest faktem – dostałam do tego nominację. I w sumie nominacja nominacją i nie do końca wiem, o co chodzi, ale powód jej przyznania jest dla mnie o wiele większą nagrodą niż awardy, oskary i noble… A brzmi on tak: 

„Nominowałem Cię do Liebster Blog Award :) Jesteś osobą, która 6 lat temu zachęciła mnie do blogowania (wówczas recenzyjnego). To moja pierwsza nominacja w blogosferze (przez tyle lat tylko jedna :D), nominowałem więc Ciebie :)” - blog Się mówi
Jeżeli ktoś  od sześciu lat robić coś, do czego go zachęciłam… nie ma bata, bym odmówiła mu w takiej zabawie.

A zabawa polega na odpowiedzeniu na dziesięć pytań, zadaniu swoich własnych i wytypowaniu iluś tam innych blogerów. Wymknę się tej zasadzie… i NOMUNUJĘ WAS! Was, moich kochanych czytelników. Bo blogi blogami, ale bez was by ich nie było.

I na pytania  też odpowiem, tylko nie zadam własnych. Za to jeżeli wy, moich kochani czytelnicy, macie ochotę na zabawę, to zapraszam was do odpowiadania na te pytanka poniżej.

1. Jakie książki lubisz czytać?
Niebanalne i mające bardzo długie pazury.
2. Ludzi lubisz za..
…nieprzeszkadzanie mi w czytaniu.
3. Czy czytasz komiksy?
O tak. Głównie Sandmana Neila Gaimana.
4. Ulubiony film na podstawie książki.
Stale i niezmiennie Opowieści z Narnii. Lew, czarownica i stara szafa.
5. W jednym zdaniu dlaczego blogujesz?
Ponieważ mam tajemny plan przejęcia władzy nad światem.
6. Czy lubisz podróżować?
No raczej.
7. Co jest na Twoim ulubionym kubku?
Lis piszący książkę. Są tam także napisy „Piszę książkę”, a po drugiej stronie „Będzie Noble.” Bo będzie!
 8. Rzecz, bez której nie wyobrażasz sobie życia.
Nie ma takiej rzeczy. Gdy jedno znika, drugie się pojawia. Życie to karuzela substytutów.
9. Czy lubisz czytać w komunikacji miejskiej?
Tak, pod warunkiem, że mam gdzie usiąść i żadna staruszka mnie z tego miejsca nie zgoni.
10. Jaki typ blogów lubisz przeglądać?
Motywacyjne i inspirujące.
11. Uważam, że warto blogować, ponieważ...
Nie warto. Ja przejmę władzę nad światem, więc po co innym blogować? Władca może być tylko jeden!

=^.^=


7 komentarzy:

  1. Dzięki za przyjęcie zaproszenia do zabawy :) Sam w to nie wierzę, ale te 6 lat minęło migiem. Gdybyś mnie wtedy w jednej z wiadomości nie zachęciła, nie recenzowałbym wówczas książek :) Patronujesz mi więc w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Jakie książki lubisz czytać?
    Wszystkie, poza romansami.
    2. Ludzi lubisz za..
    ...to, że są różni.
    3. Czy czytasz komiksy?
    Tak, Thorgala. Również Manga.
    4. Ulubiony film na podstawie książki.
    "Alicja w Krainie Czarów" Tima Burtona
    5. W jednym zdaniu dlaczego blogujesz?
    Blogowałam dla podzielenia się z innymi wrażeniami.
    6. Czy lubisz podróżować?
    Bardzo! Zwłaszcza po Polsce.
    7. Co jest na Twoim ulubionym kubku?
    Dwa pionki szachów i napis: "Z aktu przystąpienia do nierównej walki rodzą się wielkość i piękno. Malcolm Gladwell Dawid i Goliat"
    8. Rzecz, bez której nie wyobrażasz sobie życia.
    Książka.
    9. Czy lubisz czytać w komunikacji miejskiej?
    Uwielbiam! Nawet na stojąco!
    10. Jaki typ blogów lubisz przeglądać?
    Z recenzjami książek. Także z nowinkami o świecie roślin i zwierząt.
    11. Uważam, że warto blogować, ponieważ...
    ...jeśli chociaż jeden czytelnik potrzebuje Twojego bloga, to warto go prowadzić, bo jeden człowiek to wiele światów, które otrzymuje na co dzień z kontaktów ze swoimi znajomymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Punkt 4! <3
      A widziałaś drugą część?

      Usuń
    2. Jasne, że widziałam "Alicję po drugiej stronie lustra" w 3D! Niesamowity film! Efekty specjalne powalające! Zaprosił mnie syn i nie wstydził się z matką do kina. Ja w jego wieku tego nie robiłam, ale później to owszem ;-) Chyba z wiekiem coraz bardziej rozumie się potrzebę przebywania z rodzicami i sprawiania im przyjemności swoją obecnością w różnych wspaniałych momentach życia.

      Usuń
  3. Obawiam się, że teraz ten plan nie jest tak tajemny ;).

    OdpowiedzUsuń