wtorek, 26 lipca 2016

Kalendarz literacki do pobrania: SIERPIEŃ 2016


Niemal odkąd założyłam tego bloga, myślałam o literackim  kalendarzu z wypisanymi dziwacznymi świętami, urodzinami pisarzy, ich rocznicami śmierci i zaproponowanymi książkami do podczytywania. Aż w końcu to uczyniłam i zapraszam do częstowania się :)



Można pobrać tylko dolną część, a można wraz z okładką. Klikamy prawym przyciskiem i otwieramy w nowym oknie, a pojawi się większy rozmiar. Można ustawić na tapetę, a można wydrukować. Ja złożyłam go sobie w harmonijkę i korzystam jak z zakładki. Jeżeli Wam się spodoba, chętnie będę przygotowywać takie co miesiąc :)


21 komentarzy:

  1. o mamo, rewelacja ♥ dzięki!! obawiam się, że chcę taki na wrzesień :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł! :D
    A więc zbliżają się urodziny Larssona? Hmm, może z tej okazji w końcu zabiorę się za jego książki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie to cudne i urocze, że ojej! Już wydrukowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalny! :) Częstuję się! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się taki literacki kalendarz, zamawiałam kiedyś takie spersonalizowany ze zdjęciami prywatnymi, można dopisywać różne notatki na każdy dzień - dobry pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spersonalizowane! Chciałabym zobaczyć jak to wygląda :)

      Usuń
  6. Fajny pomysł z tym kalendarzem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny, fenomenalny, niesamowity! Już drukuję :D
    http://reading-mylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł! Bardzo mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń