piątek, 1 stycznia 2016

Wyzwanie NieCzytelnicze na rok 2016


Z każdej strony uwierają mnie grzbietami w bok czytelnicze wyzwania. Nie biorę w nich udziału. Minął już ten czas, kiedy zachwycałam się ilością przeczytanych książek w ciągu roku. Teraz zachwyca mnie, gdy co najmniej pięć z nich były tego warte. Celuję w jakość, nie w ilość. Ale… widząc tyle wyzwań, poczułam ochotę przyłączyć się do jakiegoś… a potem stworzyłam swoje własne, pierwsze... Wyzwanie NieCzytelnicze dla moli książkowych i nie tylko

Przyłączycie się?


Jeżeli tylko macie ochotę wspólnie ze mną przejść przez te czternaście punkcików, to zapraszam. Myślę, że wspólnie wykonywane - to wyzwanie będzie jeszcze ciekawsze :)

Można się przyłączyć do Wyzwania NieCzytelniczego na fejsiku.

A można i oznaczyć się hashtagiem - #nieczytelnicze

Można też porwać banerek do siebie :)


Dobrej zabawy i niesamowitego roku!

:)

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Iiiiiha! To będzie czad!
      Ależ mam radochę <3

      Usuń
  2. O, i ja też :) postaram się focić ile się da!

    OdpowiedzUsuń
  3. punkt z kawą kultywuję już rok ;) więc nie wiem czy się liczy, mam kawiarnię "pod domem" którą odwiedzam regularnie by napić się kawy, napisać recenzję i poczytać książkę :) myślę, że pomysł Kochana jest przedni :) nawet bardzo :) dołączam się i postaram się dzielić wrażeniami u siebie na blogu :) Ściskam NOWOROCZNIE i ślę moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak :) Twoja kawiarnia <3 Ja jestem w trakcie poszukiwania MOJEJ kawiarni do pisania i kawy, więc ten punkt będzie dla mnie prawdziwym wyzwaniem ;)

      Usuń
  4. Bierę udział, bo wyzwanie brzmi fajno! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha, zarąbista sprawa! Jeszcze nikt z blogerów na to nie wpadł, więc uważaj na plagiaty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! E tam plagiaty, cieszyć się będę, jak ludzkość przestanie się ścigać w ilości przeczytanych książek ;)

      Usuń
  6. Świetna sprawa ! Już teraz widzę, że z niektórymi punktami mogę mieć problem, a to ostatnie to w ogóle mnie nurtuje, ale chętnie się dołączę ^^ W tym roku nałożyłam na siebie tylko jedno ( może dwa) wyzwania czytelnicze, więc z nieba mi spadłaś z czymś co nie do końca dotyczy książek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam mocno kciuki szczególnie za to ostatnie <3
      Buziaki!

      Usuń
  7. Wchodzę w to!
    /Pozdrawiam, Szufladopółka

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak interpretować "6 niemożliwych rzeczy"? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dobrą wskazówką będzie ten wpis - http://czytac-nie-czytac.blogspot.com/2015/12/szesc-absolutnie-niemozliwych-rzeczy.html :)

      Usuń
  9. Ja podejmuję się tego wyzwania właściwie każdego roku :). Może nie wszystkie punkty, ale większość. Fajna rzecz - życzę miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować! Jak Ci idzie co roku z potworem spod łóżka?

      Usuń
    2. Już się nie muszę bać, że złapie mnie za stopy! W każdym razie od dawna tego nie robił i czasem wystają spod kołdry :).

      Usuń
    3. Ja tam wciąż boję się je wystawiać spod kołderki...

      Usuń
  10. Wyjątkowe wyzwanie! Ale czegóż by innego można się było tu spodziewać? Tylko i wyłącznie magii :)
    A gdy przeczytałam to wyzwanie to okazało się, że sporo punktów zrobiłam w mijającym czasie, więc może w tym roku znów je powtórzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie podziel się wrażeniami :) Jestem bardzo ciekawa :*

      Usuń