piątek, 18 grudnia 2015

Wyniki pocztówkowego konkursu


Tak, wiem, wyniki miały być wczoraj… Ale wczoraj, kiedy obudziłam się rano, domowik rozszalał się na dobre, rozrzucając moje snu po pokoju, więc kiedy spróbowałam wstać z łóżka, wdepnęłam w pierwszy lepszy sen i zaczęłam go oglądać. W drodze do kuchni obejrzałam dwa następne, a robiąc kawę niechcący wraz z cukrem wsypałam do tygielka czwarty. W pracy odwiedziła mnie starsza pani, która czyta tylko bajki. W walizce także miała pełno snów. A potem czas przyśpieszył i nagle była północ. Po drodze padał deszcz. Także… mimo najlepszych chęci, nie zdążyłam opublikować wyników konkursu. Ale już śpieszę zrobić to już dziś!


Jednogłośnie i bezdyskusyjnie, a także bezbójkowo jury w składzie Miranda i Wiktoria orzekają, iż nagrodę pocztówkową otrzymują…

Tam tararaaaaam!

Fanfary!

Alina

i

Powicher

!!!

GRATULACJE!

Dziewczęta, proszę o Wasze adresy na moją skrzynkę mailową, adresik znajdziecie w zakładce kontakt.

A dla reszty uczestników (Lino, dla Ciebie także :)) mam małą niespodziankę, także też bardzo proszę o adresy :)


Idę oglądać sny dalej, bo domowik wciąż je rozrzuca…

10 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję!
    Jaka miła niespodzianka na Święta ^^

    Buziaki i uściski dla Was, drogie jury.

    I wesołych świąt raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wesołych, moja droga, bardzo wesołych! :)

      Usuń
  2. Ojej,dziękuję! A co do snów, to mam dziś dobry dzień - po raz pierwszy od wielu tygodni zapamiętałam przynajmniej fragment snu. Skończył się miłą bitwą na śnieżki :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bitwa na śnieżki! To znaczy, że tam, gdzie Śniłaś, był śnieg! Cudowny sen! <3

      Usuń
  3. Ty to masz przygody! Wpadłam pod biurko ze śmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień bez przygód - dniem straconym! :P

      Usuń
  4. A czy ja jako anonimowy czytelnik też mogę podać adres?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Kochana :) Ależ niesforny Twój domownik,a przy tym niemiłosiernie uroczy, trudno się na niego gniewać ;)

    OdpowiedzUsuń