poniedziałek, 28 grudnia 2015

Sześć absolutnie niemożliwych rzeczy



I jestem w stanie je wymienić!


Pierwsza - w księgarni latają atramentowe kruki.

Druga - budynki da się kroić nożem do masła.

Trzecia - smoki zawsze spoglądają przez skropione deszczem szyby.

Czwarta - ślad samolotu można zawiązać wokół szyi jak krawat.

Piąta - potwory spod łóżka istnieją.

Szósta - poranna herbata to nasze sny zalane wrzątkiem.


A Ty? Wymienisz mi swoje sześć absolutnie niemożliwych rzeczy, w które wierzysz przed śniadaniem?

6 komentarzy:

  1. Pierwsza - plamy słońca na trawie to wejścia do skrzyń ze skarbami
    Druga - każde "oj tam" zabija jednego jednorożca
    Trzecia - śpiew ptaków to zaklęte uroki dyktujące nam funkcjonowanie danego dnia
    Czwarta - wybuduję drewniany dom i zamieszkam w nim jesienią 2016 roku
    Piąta - dostanę wymarzoną pracę jeszcze w styczniu 2016 roku
    Szósta - rzucanie złotych konfesjonałów do wody zmienia je w czarne kamienie kłamstw

    Zaspałam dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Poniedziałki nie istnieją 2.Dziś do każdego się będę uśmiechać 3.Nikt mnie nie będzie dziś wkurzał w pracy itp. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przez pierwsze pare minut naiwnie wierzę w tylko jedną rzecz "wcale nie muszę dzisiaj wstawać", a potem nadchodzi szara okrutna rzeczywistość :(
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń