sobota, 10 października 2015

Dokawnik: Psi słownik




Dziś na tym blogu piszę ja, Haruki pierwszy i jedyny, prawdziwy Szary Wilk. Pańcia oddała mi prawo głosu w dzisiejszym dokawniku. I z tej okazji przygotowałem dla was krótki słownik. Krótki, bo jeszcze nie do końca radzę sobie z klawiaturą.

A zatem… porozmawiajmy o psach i ich zachowaniu na spacerze. Już nie raz słyszałem, że wy, ludzie, uważacie za obrzydliwe to, że wąchamy krzaczki itp. Pragnę rozwiać wszelkie wątpliwości… Otóż trawnik dla psa jest jak dla was tablica na facebooku, przeglądamy ją, czytamy wpisy, lajkujemy… Sami zobaczcie:


„Psi słownik” – autorstwa psa Haruki

Trawnik - facebook

Powąchanie krzaczka – przeczytanie wpisu

Długie wąchanie krzaczka – długi wpis, kliknąłem „zobacz więcej”.

Wąchanie tego samego krzaczka przy każdym spacerze – obserwuję profil ślicznej suczki

Malutki kropelkowy sik – zostawiłem lajka

Dłuższy sik – zostawiłem komentarz

Kupka – załączyłem zdjęcie albo napisałem o czym teraz myślę


PS A jeżeli zacząłem coś jeść… to znaczy, że pobieram załącznik! Nie przeszkadzaj mi!


15 komentarzy:

  1. Moje dwie psice używają skype głosowego. Nie piszą na klawiaturze, bo mają za wielkie łapy, by trafić w jeden klawisz, za to pogawędki są ich mocną stroną. Jak się rozgadają, to większość znajomych im odpowiada. Niektórym tnie się internet, to przybiegają do naszych psic, by pogadać pyskiem w pysk.
    Muszę lecieć, bo młoda (Diuna) właśnie ma ochotę pogadać i odsuwa mnie od komputeraaaaa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm trzeba naszą psiarnię umówić na skypową konferencje :P

      Usuń
    2. To może być dobry pomysł! :)

      Usuń
  2. Zabawna interpretacja psich spacerów ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. padłam :) I kawa wylądowała na monitorze...

    OdpowiedzUsuń
  4. to juz się wyjaśniło czemu mój jamnik zawsze ciągnie mnie do swojego ulubionego krzaczka :)
    serdecznie pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz! Zamów go, by zostawił w końcu jakiś komentarz... ;)

      Usuń
  5. Rewelacyjny psi słownik, masz Ty wyobraźnię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozśmieszył mnie ten wpis, chyba Haruki musi częściej tworzyć wpisy i przejmować kontrolę nad klawiatura, bo świetnie mu to idzie :)

    OdpowiedzUsuń