wtorek, 11 sierpnia 2015

Napiszę do Ciebie list…



Naprawdę. Napiszę do Ciebie list, chcesz? Kiedyś pisałam ich całą masę, miałam ich olbrzymią skrzyneczkę. Nie miałam wtedy Internetu, fakt. Maile są szybsze, też fakt. Ale to nie listy. Maile, to obdarte ze wszystkiego neurony, taki szkielecik słów. A listy…

Ręcznie pisane listy pachną, niosą ze sobą charakter pisma, chowają w zgięciu papieru myśli nadawcy, uśmiechają się atramentem. Pisząc list, wysyłamy do adresata kawałek siebie.

Coraz częściej na moim facebookowym fanpagu widzę, jak ze smutkiem piszecie, że listy odchodzą w zapomnienie, że kiedyś dużo otrzymywaliście, a teraz już nic nie przychodzi, że nawet nie pamiętacie, kiedy ostatni raz taki list otrzymaliście. I dlatego postanowiłam, że…

Napiszę do Ciebie list!

Do Was! Do każdego, kto tylko chce go ode mnie otrzymać. Jak to zrobimy? A na dwa sposoby. Jeżeli chcesz otrzymać ode mnie ręcznie napisany list, to:

* 
Wyślij mi na maila [znajdziesz go tu] swój adres i… tyle :)

albo

* 
Ty napisz do mnie, na pewno odpiszę! Tylko pamiętaj, by dopisać adres zwrotny. 
List wyślij na adres:

Przeczytaj mnie | Wiktoria Korzeniewska
Skr. pocztowa 1497
10-900 Olsztyn


Wielką akcję pisania listów uważam za rozpoczętą!

20 komentarzy:

  1. W takim razie odwiedzaj skrytkę. Nie znasz dnia ani godziny...
    Pozdrawiam,
    Szufladopółka

    OdpowiedzUsuń
  2. No toś nabroiła :P Mam nadzieję, że rozpętasz szaleństwo :)

    https://www.youtube.com/watch?v=vF4qi-k6FDg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taaak! Mam nadzieję, że to rozpocznie wielkie, szaleńcze pisanie! Muahahaha!

      Usuń
    2. chyba w końcu mam pretekst, żeby kupić śliczną papeterię, którą nieustannie omijam: "głupia, na co Ci to już dawno przestałaś pisać listy" a tu proszę :)

      Usuń
    3. No! Raczej! Jak od Ciebie nie dostanę listu, to będę płakać przez pół roku :P

      Usuń
  3. Cudny, inspirujący pomysł :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna akcja! Popieram i dołączam się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poniedziałek wyślę do Ciebie list. Na kopercie - adres zwrotny.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dzisiaj dostałam od Ciebie odpowiedź, pachnącą miętą i herbatą.
      Dziękuję.

      Usuń
    3. Następna będzie pachniała bazylią ;)

      Usuń
  5. Ja także dołączyłam!
    I oczekuję z niecierpliwością na list!

    P.S. A adres pozostawiłam w mailu...

    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adresik mam :) W weekend siadam za listy :)

      Usuń
  6. Ale super! Wysłałam ci już maila, a jutro wyślę też list. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączam do strażników listów :) Jesteś niesamowita !

    OdpowiedzUsuń