czwartek, 23 kwietnia 2015

Wyniki konkursu!



I oto nastał ten moment! Wyniki... Tak, tak, wiem, że czekaliście, więc nie przeciągam. Powiem jedynie, że dla mnie to była niesamowita przyjemność czytać o książkach, które zmieniły Wasze życie. I bardzo bym chciała, by nagród starczyło absolutnie dl;a wszystkich, ale cóż ja poradzę... Mogę jedynie obiecać, że takie konkursy postaram się robić częściej! 

A teraz do sedna...

Oto zwycięzcy:

I książka wędruje do Mag - za szczerość i bardzo oryginale podejście do tematu!

II książka wędruje do Milens - za przepiękną historię nocnego czytania!

III książka wędruje do Beti Beta - za głębię słów!

A zakładka wędruje do Mirandy - za najbardziej wyjątkowe uzasadnienie w konkursie!

Zwycięzcom gratuluję! Tym, którzy wzięli udział - ogromnie dziękuję, byliście wspaniali wszyscy. Księgarni Victoria należą się brawa na stojąco za nagrody. 
Ach i warto zerknąć do Pełnego zlewu, bo tam jeszcze wyników nie ma, a będą.
Bądźcie czujni!

!!!
Zwycięzców proszę o podesłanie swoich adresów na moją prywatną skrzynkę mailową, znajdziecie ją w zakładce kontakt. Bardzo proszę o podesłanie adresów do poniedziałku (27.04). Jeżeli do tego czasu nie otrzymam od kogoś adresu, nagroda powędruje do następnej osoby, która wzięła udział w konkursie. 
!!!

A teraz czas na świętowanie Dnia Książki! Szampan... znaczy, te no... książki do łapki i na imprezę... znaczy na kanapę (;




11 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję !!!!! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to ja baaaardzo dziękuję za cudną odpowiedź :)))

      Usuń
  2. Muahahahahahahahaaaaa!

    Echem, znaczy tego, bardzo dziękuję i gratuluję pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwycięzców:) Miłych obchodów Dnia Książki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matras uczynił mi je wybitnie przyjemnymi: wchodzę do księgarni a tam WSZYSTKO 30% taniej ^^ Polecam się przejść jeśli macie w pobliżu, oszczędziłam 40zł na trzech książkach

      Usuń
    2. Mi uczynił je Znak - książki po 9,99! <3

      Usuń
  4. Dostać książkę za pochwałę czytania? Mój Boże, czy to niebo? xD
    Pięknie dziękuję, adres zaraz pójdzie na korzeniewskaw@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że tak powiem... niebo istnieje naprawdę :P :))))

      Usuń
  5. Aż miło poczytać jak ogromną radością się radują zwyciezcy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie za to najbardziej kocham konkursy :)

      Usuń