czwartek, 19 marca 2015

Blogowe plany na wiosnę




Wiosna jakoś nie może zdecydować się, czy przyjść, czy jednak nie. Za to czytelnicze blogowe plany takowych problemów nie mają. Rok zaczął się dziko, więc dopiero teraz między biegiem dokądś, a biegiem dokądś mam czas, by opowiedzieć Wam, co planuję tutaj wyczarować.

Za sobą mam już dwa wywiady z przeciekawymi pisarkami – Shirin Kader i Małgorzatą Szumską – jeżeli jeszcze nie czytaliście, to koniecznie zajrzyjcie. Obie dziewczyny odpowiadają fenomenalnie. I tak samo piszą książki – ani od Zaklinacza słów, ani od Zielonej sukienki nie da się oderwać.

Przede mną wiosenny stosik. A w nim czeka na mnie iście bajkowa uczta. Tylko tym razem nie będą to Baśnie braci Grimm, a zajrzenie za kulisy tych historii, czyli Bajki rozebrane wydawnictwa W.A.B.

Już jestem po lekturze Sekretu Charlotte Bronte wydanej przez MG i prawie, prawie mam gotową dla Was recenzję. A już za chwilkę zabiorę się za książkę, którą będę czytać razem z moim psem – Pies też człowiek? - mój Haruki nie może się doczekać odpowiedzi na to pytanie.


No i wisienka na torcie – czyli kolorowy antystres. Przede mną leżą trzy przecudne kolorowanki, o których chcę Wam opowiedzieć. I nie tylko o nich, ale także o tym nagłym fenomenie kolorowania przez dorosłych.

Także jak widzicie plany na wiosnę mam ambitne. Jak wyjdą? I czym zaskoczy mnie lato? Nie mam pojęcia. Ale niewiedza niekiedy bywa bardzo magiczna.

14 komentarzy:

  1. Pies też człowiek - wygląda interesująco! :) Kolorowanki też mnie ciekawią, ostatnio malowałam po numerach (zresztą nawet jest o tym post) i bawiłam się świetnie. :) Gdzie można dostać takie kolorowanki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kolorowanki są chyba w każdej księgarni. Ostatnio w empiku je widziałam :)

      Usuń
    2. Dzięki, sprawdzę. :)

      Usuń
  2. Również sprawiłam sobie taką antystresową kolorowankę i strasznie mi się podoba, że w końcu powstały jakieś 'kolorowanki' dla dorosłych (bo mają śliczne, bardziej rozwinięte wzory) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, śliiiiczne są... Nic, tylko kolorować i na ścianę wieszać ;)

      Usuń
  3. Oooo TY ! i to aż trzy ;) ?!

    OdpowiedzUsuń
  4. O tym kolorowaniu dla dorosłych to dziś rano słyszałam w telewizji, w sumie jakby się tak zastanowić, to przy większej ilości wolnego czasu sama bym się za malowanie zabrała. Życzę, żeby plany Ci się udały, na pewno będę wpadać, żeby obejrzeć wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie już skrobię wpis o kolorowankach. Są cudne! Od samego patrzenia na nie poprawia mi się humor :)

      Usuń
  5. A ja mam kalendarz do kolorowania - ale to wiesz przecież i rozpowszechniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem... też taki mam! Pokolorujemy cały świat!

      Usuń