środa, 4 lutego 2015

Konkurs: Tekst roku

W Sylwestra, witając Nowy Rok, obiecałam sobie, że będę żyć chwilą, szaleć i popełniać błędy. Nie wiem, do którego z trzech powyższych się dopasowałam, ale zgłosiłam jeden z tekstów umieszczonych na tym blogu do konkursu na Tekst Roku. Wspomniany tekst, to O spotkaniu z elbląskim Czarnoksiężnikiem, który napisałam po powrocie z Elbląga i Mediakacji, na których to wraz z Ulą prowadziłam warsztaty blogowe.



A z Czarnoksiężnikami tak już jest, że domagają się uwagi, więc nie mogłam mu odmówić i zgłosiłam do konkursu. Tekst przyjęto, a teraz ruszyło głosowanie, które potrwa jeszcze kilka dni do 9.02.2015r. Właśnie, głosowanie… Bo żeby oddać głos na mój tekst, trzeba wysłać SMS-a o treści: T11994 pod numer 7122. Tak, nie brzmi za dobrze, ale pocieszające jest to, że kosztuje to 1,23 brutto, a dochód zebrany z SMS-ów zostanie przekazany Fundacji Dzieci Niczyje.


Będzie mi ogromnie miło, jeżeli oddacie głos na mój tekst, a i Czarnoksiężnik z pewnością się odwdzięczy ;)


4 komentarze:

  1. Twój blog jest pierwszym "książkowym", jaki przykuł moją uwagę dawno temu i do dziś uważam, że wyjątkowym i najlepszym. Z tych i wielu innych powodów sms-a na pewno wyślę i będę trzymać kciuki za wygraną :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz... dla takich słów warto pisać. Dziękuję Ci ogromnie. Naprawdę. Bardzo, bardzo :*

      Usuń
  2. I ja już wysłałam :) Bo gdyby nie Twój blog, nie byłoby mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdyby nie Twój, mój by upadł. W jedności siła :)
      Sms na Twój tekścior posłany :)

      Usuń