piątek, 2 stycznia 2015

Bardzo literackie podsumowanie 2014 roku

Zaskoczę was. Gdy przejrzałam wszystko, co przeczytałam w poprzednim roku, uznałam, że tylko cztery pozycje są moimi absolutnymi numerami jeden. Czyli tak! Zapraszam was na podsumowanie 2014.

xxx rok 2014 xxx


To był dla mnie bardzo długi i ciężki rok. Pełen wyzwań, zmian i decyzji. Z książniczki w Książnicy Polskiej, stałam się pracownikiem Poczty Książkowej i teraz codziennie mogę bawić się w wysyłanie na cały świat pięknie zapakowanych książkowych prezentów. Prowadziłam warsztaty blogowe w rapach projektu Mediakacje i odkryłam magię Elbląga. A mistrz horroru Graham Masterton udzielił mi wywiadu i opowiedział o swojej ulubionej bajce. W tym roku po raz pierwszy udało mi się pojechać na Tarki Książki w Krakowie. No i poznałam także całą masę cudownych ludzi. Niemal multum! Opijałam się z blogerami herbatą, szalałam na II Festiwalu do Czytania, a teraz szaleję na sylwestrze z Shirin Kader, a zatem rok zapowiada się orientalnie i literacko. A wszystko to wraz z Urszulką z Pełnego zlewu, bez której 90% tych wszystkich zdarzeń nie miałaby tyle radości, śmiechu, albo po prostu nie odbyłaby się.

xxx słowo pisane xxx



I w tym roku także stałam się farbą drukarską. Raz tu, raz tam, raz w VariArcie, a raz w katalogu wydawnictwa pojawiały się moje słowa, by w końcu pojawić się w prawdziwej książce - antologii Kryminalny Olsztyn, wydanej przez Oficynkę. I mam nadzieję, że kiedyś w Wasze ręce będzie mogła trafić książka, a nie tylko moje opowiadanie.

xxx najbardziej lubicie... xxx


W tym roku ze wszystkich moich wpisów, najbardziej spodobały Wam się trzy:

I 5 książek na jesień - gdzie próbowałam znaleźć książki, które umilą i ogrzeją w zimne jesienne wieczory.
II 10 książek, które mogą zmienić życie - zdradzę Wam, że absolutnie się nie spodziewałam, że ten wpis przyniesie tyle radości. A ile niesamowitych ludzi dzięki niemu poznałam...
III Recenzja: Labirynt Śniących Książek - o tak, cudowną książkę wybraliście na ulubioną recenzję w tym roku. Kocham Was!

Patrząc na tę trójcę, widzę, że najbardziej podobają się Wam książkowe zestawienia. Muszę o tym pomyśleć przy tworzeniu następnych notek ;)

xxx cztery najlepsze książki xxx


Moimi zdecydowanymi numerami jeden w tym roku są książki magiczne. Jedna opowiada o magii słów i pachnie Orientem. Druga między kartkami ma zioła i szepty. Trzecia zabiera do podziemi pełnych żywych książek. A czwarta do krainy dzieciństwa i memła w swoich ostrych zębach słowa dawno, dawno temu.


Taki właśnie był ten rok. Trudny, długi, ale i magiczny. A sylwester był szalony, pełen literatek, szaleństw, zwierząt, aparatów, magicznych zaklęć i jedzenia. I wiadomo, jak się spędzi sylwestra, taki będzie cały rok. Zacieram łapki i czekam.

A Wam, Kochani, dziękuję, że jesteście, że spędziliśmy razem ten 2014, za to, że mnie czytacie, komentujecie, piszecie. Każdy Wasz komentarz jest dla mnie radością, każdy mail przysłany jest ogromnym skarbem. I Wy wszyscy jesteście moimi promyczkami. Dziękuję jeszcze raz! Mam nadzieję, że obecny rok także spędzimy wspólnie.



24 komentarze:

  1. No ze mną to na pewno. To już jak klątwa. Nie masz za bardzo innego wyjścia, więc... no, pogódź się z tym po prostu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracowało się kilka wieków nad formułą to i ulubiona ;) Nie żadne tam partactwo z dekady czy coś! Ha!

      Usuń
  2. Miałaś piękny rok. Zazdroszczę takiej pracy! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Po prostu szukałam, szukałam i w końcu znalazłam swój kącik na świecie :)

      Usuń
  3. Życzę wielu książek wartych zakochania się ;) w nowym 2015 roku :) moze uda nam się spotkać na targach w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, mam ogromną nadzieję! Albo na warszawskich? Wybierasz się?

      Usuń
  4. No to się działo u Ciebie :) bardzo aktywny rok, pełen fajnych wydarzeń - oby ten 2015 był jeszcze bogatszy :) Podziwiałam zdjęcia z Twojego sylwestra - pozazdrościć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuuhuuu, nie wiem, czy wytrzymam aktywniejszy rok niż ten, co był, ale jestem gotowa na nowe wyzwania! :D Póki co, rok zaczyna się intrygująco :)

      Usuń
  5. Piękne zestawienie :) Życzę Ci, żeby kolejny rok był równie udany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, Wiki, wiki, jak ja się cieszę, ze się poznałyśmy, to Ty jesteś takim promyczkiem i przy moim pesymistycznym postrzeganiu świata, zawsze jak sobie wchodzę na Twojego bloga i na fb to mi tak magiczniej. Oby Cie ta aura nie opuszczała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Madzik, no przecież Ty też jesteś takim słodkim, roześmianym promyczkiem! No jaki tam pesymizm! Bo przyjadę i Cię wyłaskoczę!

      Usuń
    2. ooooo, chcę być wyłaskotana, Oskar też się pewnie podłączy :)

      Usuń
    3. Masz to jak w banku, śmieszko ;)

      Usuń
  7. Spelnienia marzen i do siego roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również dziękuję i cieszę się, że jesteś :-) W Nowym Roku również mam zamiar Cię odwiedzać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amatorko, przytulam Cię mocno, mocno w myślach :)

      Usuń
  9. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 5000 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. lecę sprawdzić czy dostanę którąś z książek w elektro.pl akurat muszę kupić parę rzeczy do domu to tak przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń