sobota, 29 listopada 2014

Konkurs: Wygraj książkę!


Pytałam Was na facebooku, co byście woleli - konkurs pisarski czy fotograficzny. Zdania były podzielone, a zatem zrobiłam z tego miks! Moi drodzy, mam dla Was jeden egzemplarz książki "Nie mów nic", którą recenzowałam dwa dni temu. I bardzo chętnie owym egzemplarzem się podzielę. Jako że książka opowiada o młodej kobiecie, która nagle na wystawie w muzeum widzi własne zdjęcie - jako małej dziewczynki, która stroi za kratami rosyjskiego sierocińca - co jest dla niej absolutnym zaskoczeniem, wszak w Rosji nigdy nie była, to... uwaga! To jest ten moment, gdy powiem, jakie jest zadanie konkursowe :)


Aby wygrać tę książkę, należy:

Zrobić zdjęcie przedmiotowi/miejscu/osobie/czemukolwiek, co kojarzy Wam się z waszym dzieciństwem, i dodać do zdjęcia drobny komentarz wyjaśniający co, czemu i jak.

To zdjęcie ślemy na adres mailowy
przeczytajmnieblog@gmail.com
i dodajemy informację, czy wyrażamy zgodę na publikację tegoż zdjęcia tu u mnie na blogu.

Czas macie do 5 grudnia!

PS jeżeli będzie dużo zgłoszeń, pojawią się także nagrody dodatkowe... ;)

5 komentarzy:

  1. Ja tylko przyszłam powiadomic, ze nominowałam Cie do Libster Blog Award:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuuuuu! Podziękowawszy :) Cóż za wyróżnienie! :D

      Usuń
  2. A ja tylko wpadłam powiadomić Cię, że już pracuję nad swoim zgłoszeniem konkursowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaardzo mnie to cieszy! Już wypatruję Twojego zdjęcia :)

      Usuń
  3. A aj wpadłem tu tylko popaczeć :)

    OdpowiedzUsuń