środa, 16 lipca 2014

Co dzieje się, gdy blog kończy 4 lata

 
Wczoraj mój blog skończył 4 latka. Dokładnie cztery lata temu, 15 lipca 2010 w 600-tną rocznice Bitwy pod Grunwaldem założyłam Przeczytaj mnie.
 
Cały dzień myślałam, co mogłabym z tej okazji mądrego napisać. Oczywiście z powodu upałów nie wymyśliłam nic. I w związku z tym chcę mieć do Was prośbę:
 
Do Was, którzy czytacie, przeglądacie, jesteście tu od początku, albo wpadliście tylko na chwilkę. Nawet jeżeli jest to Wasza pierwsza wizyta tutaj.
 
Proszę, zostawcie mi w komentarzu Wasz uśmiech :)
 
To będzie taki mały prezent dla mnie i będę za niego absolutnie wdzięczna.
Po prostu jeżeli to czytasz, napisz mi uśmiechnięty komentarz, tylko tyle.
Będę wiedziała, że tu byłeś :)
 
 
:)
 

58 komentarzy:

  1. Gratuluję takiej pięknej rocznicy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna rocznica gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę kolejnych 4 lat (i więcej!) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hoho, przy ósmej rocznicy stawiam wszystkim szampana :D

      Usuń
  4. Sto lat ! I wielu książek do przeczytania. Przesyłam uśmiechy i serdeczności. :):):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. To Twój blog jest już taki stary?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas rozejrzeć się za funduszem emerytalnym :P

      Usuń
  6. Tylko pozazdrościć takiej rocznicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. (: liczę na to, że Twój blog będzie świętował jeszcze wiele, wiele urodzin. Zaglądam na kilka regularnie, ale to właśnie Przeczytaj mnie przemyca magię, którą się z czasem już przestaje zauważac w naszej (tylko pozornie!) szarej codzienności.
    Sto lat i удачи!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla takich słów warto pisać :* Спaсибо!

      Usuń
  8. Sto lat! :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeden mały uśmiech... przesyłam serduszkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czas szybko leci :) Mi w marcu minie 4 lata :) Pozdrawiam, ale smacznie wyglądające ciacho

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas jest za szybki :) Pozdrawiam i gratuluję 4 latek :)

      Usuń
  11. Zaglądam, uśmiecham się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. :-)
    Szukam ciekawych książek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe książki tylko na Ciebie czekają :)

      Usuń