środa, 1 stycznia 2014

Przeczytałam i nie żałuję, czyli podsumowanie roku 2013

Rok 2013 był ciężkim rokiem, nie tylko dla mnie, ale właściwie dla każdej osoby, z którą rozmawiałam. Wszyscy mocno wypatrywali północy i w końcu upragniona godzina nastąpiła. Osobiście odetchnęłam z ulgą, bo przecież teraz będzie tylko lepiej, prawda?

A teraz porozmawiajmy o książkach… W tym roku wszamałam 54 książki, z czego 24 uległo recenzji, a wśród nich pojawiły się takie oto perełki:

Cyrk Nocy (Erin Morgenstern) - magiczna opowieść o cyrku, którego nie da się zapomnieć.

Ocean na końcu drogi (Neil Gaiman) - książka o zapomnianym i magicznym oraz o ludzkim i ukrytym w nas samych.

Siedem minut po północy (Patrick Ness) - historia opowiadająca w prosty sposób o rzeczach najtrudniejszych.


Śmierciowisko (Anna Głomb) - bajka o postapokalipsie, bo o tym też można pisać baśniowo. 

Wichrowe wzgórza (Emily Bronte) - czy potrzebny jest tu komentarz?

Wielki Gatsby (Francis Scott Fitzgerald) - bo... A Little Party Never Killed Nobody!

A na Nowy Rok powiem Wam tak - bawcie się, marzcie, ryzykujcie, nie bójcie się! Życie jest jedno i nikt go za was nie przeżyje, wiec warto po prostu... żyć z uśmiechem na ustach :)

6 komentarzy:

  1. A dla mnie 2013 w sumie był fajny :) bo nawet jak zamykały się drzwi, to pojawiało się jakieś okno, które można było otworzyć :)

    Co do książek z ostatnimi dwiema się zgadam. Reszty nie czytałam. Obiecuję poprawę (przynajmniej częściową).

    OdpowiedzUsuń
  2. Miniony rok nie był w sumie najgorszy, choć mało udało mi się przeczytać. Książki, które przeczytałaś wydają się ciekawe, może w tym roku skorzystam.

    Życzę Ci udanego czytelniczo roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że ten rok będzie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie wymienione przez Ciebie perełki mam w planach ;) I też mam nadzieję, że ten Nowy Rok będzie lepszy, bo 13-nastka okazała się jednak dla mnie pechowa... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. 54 książki, hmm... zawstydzasz mnie Kochana, ale w sumie Ty już dawno jesteś u mnie na liście Absolutnie Niepoprawnych Książkozjadaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :)) Na twój blog trafiłam przez lubimyczytac.pl. Widzę że dużo czytasz , ja także ale niestety w ostatnim czasie brakuje mi na to czasu .. dlatego najbardziej lubie wakacje , bo wtedy można czytac co chce chce , a nie tylko lektury :D Powiem Ci że dla mnie rok 2013 nie byl jakis najgorszy ale mam nadzieje że 2014 bedzie lepszy !! pozdrawiam i zapraszam do mnie ! <3 Tamlin-i-vanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń