środa, 14 sierpnia 2013

Wyniki - czyli o tym, że morze naszeptało się już do woli


Nie będę śpiewać o tym, jak ciężko jest podejmować decyzję. Ciężko. Bardzo. I moje niezdecydowanie ma swoje skutki, bo zwycięzca nie jest jeden, a jest ich aż trzech, a raczej trzy! 


Wygranej gratuluję Dizzy!
To, co napisałaś, czytałam z pięć razy, tak bardzo mi się spodobało :)


Ale to jeszcze nie koniec. Jak mówiłam, nie umiałam się zdecydować, więc sięgnęłam do pokładów moich książek i postanowiłam nagrodzić jeszcze dwie osoby.

Alino!
Mam nadzieję, że lubisz kryminały, bo "Jak makiem zasiał" zmierza prosto do Ciebie :)

Alicjo!
Za Twoje opowiadanie, powinnam Ci wysłać połowę Rosji i cara, ale podejrzewam, że wolisz książkę ;) Żyję nadzieją, że nie czytałaś jeszcze "Miłości w zimie", bo ta książka powolutku drepcze w Twoje strony.


Gratuluję zwycięzcom i biorącym udział! Cudownie się z Wami bawiłam i z pewnością stworzę coś jeszcze z nagrodami, bo tacy fajowi jesteście :)

Zwycięską Trójkę proszę o kontakt na maila, który znajdziecie w zakładkach, i zawczasu przepraszam, ale Wasze wygrane wyślę dopiero we wrześniu - wybywam urlopowo w świat za parę dni. Ale co się odwlecze, to nie uciecze ;)

5 komentarzy:

  1. Aż zabrakło mi tchu, gdy zobaczyłam swój nick. Dziękuję bardzo i gratuluję pozostałym zwyciężczyniom. A Tobie życzę udanego urlopu! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. serdeczne dzięki! resztę opowiadania prześlę po przepisaniu z moleskinu do komputera :-)
    przyjemności podczas podróży w świat i ciekawych przygód :-)
    alicja k

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Fajnie jest urządzać konkurs, ale zawsze zapominam, jak strasznie trudno wybrać zwycięzcę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, dziękuję :*. Luuubię kryminały :).

    OdpowiedzUsuń