niedziela, 26 maja 2013

IV Warszawskie Targi Książki - FOTORELACJA


Na targach się było, stadion się widziało, książki się kupiło :)


Bez kawy ani rusz!





Książki... I już po mnie...


I nie tylko książki tam były ;)


Starzy dobrzy znajomi :)


A tu odnalazłam rosyjskie stoisko...


I porwałam autograf od SIERGIEJA ŁUKJANIENKO!!!


I pogapiłam się na jego epicko drogie książki )


A to jest miejsce, gdzie dokonałam...


Zakupu życia! Oba tomy "Tańca ze smokami" za 50 zł!


Tego nie kupiłam... sześciu tysięcy przypadkowo nie miałam przy sobie, aaaale może następnym razem ;)


Melduję, że dach był!


Przerwa na reklamę - czyli przecinek i kropka na schodach ruchomych ;)


Zdobycze...


Zdobyczy ciąg dalszy :)


Każdy porządny wyjazd winien mieć porządne zakończenie :)


Za zdjęcie dziękuję Mirandzie i pewnej fajowej Księgareczce :)

5 komentarzy:

  1. Najbardziej chyba zazdroszczę autografu (na rosyjskojęzycznej wersji, jak mniemam?;)). Może w przyszłym roku też się wybiorę.^^

    OdpowiedzUsuń
  2. To musiały być cudowne chwile! Zazdroszczę wrażeń :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ja Wam zazdroszczę tego klimatu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O Boże, ale zazdroszczę autografu :( ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj "Taniec ze smokami" nawet za wyższą cenę uznałabym za zakup życia ;)

    OdpowiedzUsuń