niedziela, 30 grudnia 2012

Rok 2012


Ten rok był iście książkowy! Może dlatego, że spędziłam go od deski do deski w księgarni jako księgareczka. Oby następny też taki był!

A teraz przejdźmy do statystyk i liczb!

W tym roku przed moimi oczyskami przewinęło się 104 książki, z czego 42 zostały zrecenzowane, a wśród nich pojawiły się takie oto perełki:

Baśniarz – Antonia Michaelis - mroczna i baśniowa historia o Czerwonym Kapturku, który chciał zrozumieć wilka.
Czaryw małym miasteczku – Marta Stefaniak - urocze, magiczne i przytulne.
Metro2033 – Dmitrij Głuchowski - książka, po której spałam przy włączonym świetle, a na bibliotekarzy patrzę do dziś z lekką obawą.
Nieśmiertelny – Catherynne M. Valente - gdybym miała wybrać jedną książkę spośród wszystkich ukochanych, wybrałabym tę.
Trzynaściepowodów – Jay Asher - a tej nie da się opisać w krótkim komentarzu.
Wiatr.Wiadomość do mnie – Miriam Dubini - powietrznie o miejscu, gdzie trafiają zagubione listy.

Wszystkie te osiem książek szczerze polecam, jeżeli ktoś nie czytał :)

A na Nowy Rok życzę Wam:
- czasu na czytanie, 
- kasy na książki, 
- miejsca na regały

:)
  
I bardzo serdecznie dziękuję, że tu jesteście i mnie czytacie, bo bez Was ten blog by nie istniał :)

Do zobaczenia w Nowym Roku :)


8 komentarzy:

  1. Dopisuję do swojej listy książek do przeczytania kilka tytułów. Życzę Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę :) Szczęśliwego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia. I wzajemnie. Szczęśliwego i nie gorszego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczególnie intryguje mnie "Baśniarz", mam nadzieję, że w przyszłym roku dane mi będzie przeczytać tę książkę:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dałbym +1 ale nie ogarniam co tu się właściwie dzieje. Wszystkiego dobrego w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta lista bardzo się przyda :) Pozdarwiam i udanego roku życzę :) I wspaniałych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ksiazniczko :) 104... ilez to przygod :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy, tak jakby się przeżyło 104 życia :)

    OdpowiedzUsuń