poniedziałek, 14 maja 2012

Warszawskie Targi Książki 2012



Targi Książki to jak zwykle kwintesencja epickości... Bo są książki, pisarze, przyjaciele i wydawnictwa! Czy można pragnąć czegoś więcej?

Zaczęło się od polowania na pisarzy i oglądania stanowisk!


Holly Webb! Tak śliczna jak okładki jej książek :)


Rafał Kosik i dzieciaki :)


Jarosław Grzędowicz i Maja Kossakowska - fantastyczne małżeństwo :P
Cięęęężko było im zrobić zdjęcie wśród tych tłumów.


Grzegorz Kasdepke! 
Mistrz wykrywania skradającej się z aparatem Arii, nabijania się z niej i pozowania :D

~*~

Następnie przyszedł czas na polowanie na książki... I aaaach! 25% rabat Egmontu porwał moje serce i mój portfel!


A Świat Książki powalił mnie swoją uroczą zakładeczką!


Natomiast cena jedzenia zabiła mój portfel. Serce w sumie też... Jadłam po milimetrowym kawałku, a na zębach zgrzytały mi wydane złotówki! 


Nie, to nie piwo! To... Coś tam, nie pamiętam :P A bułka była z... czymś tam, też nie pamiętam xD


O, to coś było w środku. Smakowało ^^

~*~

Aaa potem przyszedł czas zapolować na.... autografy!

Zaczęłam od cudownej Tokarczuk! I nawet udało mi się z nią zamienić dwa słowa ^^



A potem... A POTEM! Spojrzałam w oczy mężczyźnie o najbardziej magicznych... oczach na świecie!
Panie i panowie! 
Jonathan Carroll!



I... Poznałam najradośniejszą pisarkę pod słońcem! 
Waris Dirie nie tylko dała mi autograf ale i zdradziła mi sekret swojego piękna, o!




I tak oto powoli minęły Targi Książki, a wieczór uwieńczyła czystko literacka gra!



Warszawa pożegnała piękną tęczą...


...a Olsztyn przywitał uroczą nocą.


Do zobaczenia za rok :)







11 komentarzy:

  1. zazdroszczę! Masz zdjęcie z Waris Dirie! W widziałaś J.Corrolla. Ach piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę! Masz zdjęcie z Waris Dirie! W widziałaś J.Corrolla. Ach piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę! Masz zdjęcie z Waris Dirie! W widziałaś J.Corrolla. Ach piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie co wspominać, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna relacja. Fajnie że udało Ci się wyrwać na Targi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja byłam w piątek i żałuję tylko, że nie mogłam spotkać Tokarczuk, żeby sobie na nią z czcią popatrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłaś fantastyczną fotorelację, aż chce się oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja Ci zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam w sobotę i niedzielę. Uczta

    OdpowiedzUsuń