środa, 23 marca 2011

The High Kings [Irlandia]

Dziś nie będzie o książkach, ani o filmach, ani nie będzie wynurzeń egzystencjalnych. Dziś postanowiłam zrobić mały eksperyment i umieścić notkę muzyczną. Ponieważ... Pewien irlandzki zespół - The High Kings, zasługuje na Waszą szanowną uwagę.


Tak, właśnie Ci Panowie, śpiewają mi od rana do wieczora, a ja nie umiem się na nich napatrzeć. I nasłuchać, rzecz jasna ^^ Dobrą nutką trzeba się dzielić, zatem dzielę się (należy stwarzać pozory dobrego człowieka ;). Panowie porywają nie tylko śpiewem, ale i ogromną charyzmą, przez co nie tylko się ich słucha, ale i ogląda.
Kończę więc gadać i pozwalam im śpiewać. W dzisiejszej notce czas antenowych oddajemy Irlandii.

Rocky Road to Dublin
(mój zdecydowany numer jeden, który minimum pięć razy dziennie obejrzeć muszę^^)



One two three four five,
Hunt the Hare and turn her down the rocky road
And all the way to Dublin, Whack fol lol le rah!


Marie's Wedding 


Step we gaily, on we go
Heel for heel and toe for toe
Arm in arm and row in row
All for Marie’s wedding 

Fields of Glory


I was born in a country where people admire
Their great sporting heroes and how they aspire
To stand upon mountains and always be winners
And never give less than their all 
... :)

20 komentarzy:

  1. O, lubię takie 'odejścia od tematu' :) High Kings grają taką muzykę, jaką naprawdę lubię - są to zdecydowanie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, to czuję się spełniona, skoro mnie nie zlinczowano, że muzyczny wybryk :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Notka muzyczna zawsze na miejscu i mile widziana:)) Uwielbiam "Rocky Road to Dublin", ta piosenka zawsze mi humor poprawia, aczkowlwiek do tej pory znałam ja w wykonaniu przede wszystkim The Chiefteins i polskiego zespołu grającego muzyke irlandzką czyli Carrantouhill. Dzięki więc za The High Kings, bo o nich nie syszałam a coś mi sie wydaje, że dziś też będa mi towarzyszyć:) Irish Music Rocks!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze :) Kiedyś myślałam czy nie wyemigrować do Irlandii, podoba mi się ich kultura (ale nie piwna ;), cała ta zieleń i piękne, celtyckie dźwięki. Dzięki za podsunięcie ciekawego zespołu, posłucham go sobie na wypróbowanie :)

    pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię irlandzkie rytmy i ten ich akcent przecudowny ! Angielski w najpiękniejszym wydaniu :) Miałam w życiu wspaniałą okazję bawić się na irlandzko-podhalańskim weselu i od tamtej pory kocham zarówno Irlandczyków jak i naszych Górali ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łooo, tego się tu nie spodziewałam! Mała, jak Ty szalejesz z samego rana xD
    Irlandzkie i celtyckie nutki kocham od dawna, się nawet pochwalę, że byłam na koncercie Clannad w Sosnowcu <3 Tych panów nie znałam, ale jestem bardzo kontent, że poznałam. I właśnie próbuję się nauczyć "Rocky Road", co kurka nie jest łatwe :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy o tych panach nie słyszałam, ale wystarczyło posłuchać jednego z zaprezentowanych przez Ciebie utworów i... przepadłam! :) Cudownie, po prostu cudowne!

    Pozdrawiam serdecznie :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nigdy o nich nie słyszałam , ale brzmienie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaskakująco miła odmiana :-)

    Można by nawet zaryzykować stwierdzeniem, że blog wypuszcza pąki na wiosnę :-)

    A po utworach to jakoś tak ... zielono miii ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. oho! nieźli są! dzięki.

    i tak jakoś przypomniał mi się utwór szwedów z pain of salvation. chyba przez te instrumenty.
    no ale to już inny klimat, nie zbyt wesoły.
    http://www.youtube.com/watch?v=pzKRrWG6y1Q

    OdpowiedzUsuń
  11. Marto, to ja Ci do kolekcji dorzucam Rocky Road w wersji rosyjskiej http://www.youtube.com/watch?v=HgHL0DfoMuU :D

    Basiu :* Jak tak pięknie w tej Irlandii śpiewają, to ja już pakuję walizki :D

    Pozdrawiam Was wiosennie, dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. C.S., :D

    Przyjmenostki, ahaa, właśnie ten akcent :D

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi, buahahahhhha! Ba! Szał ciał! xD Jedziemy na ich koncert! Łiiiiiiii! Obudziłam się z myślą o tym i jestem taka szczęśliwa... :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pandorcia, ja się na nich natknęłam przypadkowo, właśnie na Rocky road i... po kilku sekundach padłam. Byłam cała ich :D

    Dm1994, zostanę ich managerem reklamy w Polsce xD

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Łuuuukaaaasz :*:*:* Wiedziałam, że Ci się spodoba :D Wiosna pełną parą, a jak ^^

    Rozumiem, że takie muzyczne wstawki mile widziane? :D Nic nie mów, wiem, co odpowiesz :P

    Wiosennie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Kenaz, ładny ten utwór. Bardzo klimatyczny ^^ No i pan w długich włosach na wstępie zarobił +30 :D

    Dzięki za przyjemną nutkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aria " No i pan w długich włosach na wstępie zarobił +30 :D"

    nie no, że też ściąłem swoje... ;) ale odrastają! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. xD Kenaz, za ten komentarz i wielgachny uśmiech na mojej buzi oficjalnie oświadczam, że dostajesz wielkie +40! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne, takie rytmiczne, szantowe, świetne do tańca. i bardzo lubię brzmienie irlandzkich instrumentów. ja też nie mogę przestać tego słuchać.

    OdpowiedzUsuń