wtorek, 8 marca 2011

Dzień Kobiet!

Życzę Wam, moje drogie Kobietki, by Dzień Kobiet był w Waszym życiu codziennie :)


Dzień Kobiet... Powinien być codziennie, prawda? I jest! Bo czym byłby świat bez nas? Jednak 8 marca ma swoje zalety, bo to takie urocze, kiedy na każdym kroku mężczyźni składają życzenia, wręczają kwiaty i słodycze. I wiosna idzie, i zmian się chce... Może by tak blog odświeżyć? ^^

No jak tam, Kobietki? Kochacie 8 marca? :D

 To może z okazji tego dnia, skoro wszystkie jesteśmy takie kochane i rozpieszczane, i ja pozwolę sobie na kropelkę egoizmu i narcyzmu i pochwalę się, że Zaszafie umieściło na swojej stronie trzy moje opowiadanka (Ha! Aria pisze nie tylko recenzje :P). O tutaj są, jakby ktoś chciał rzucić okiem ;)

PS Zapraszam na fotograficzny KPF, tam też dziś kobieco ^^

W.K.

16 komentarzy:

  1. Pewnie, że lubię Dzień Kobiet ;) która z nas nie uwielbia dostwać kwiatów i czekoaldek ? ;>
    Moja kobieca intuicja podpowida, że Aria zmieni wystrój bloga na taki, w którym ukaże swoje zdjęcia z tej cudownej sesji, którą widziałam na facebooku ;)
    Jeśli chodzi o opowiadania, najbardziej podobało mi się "W dłoniach lustra". Masz talent kobietko ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż... Ja tylko jeden raz dostałam kwiatki... Ale doniczkowe : / Pozdrawiam i gratuluję, twoje opowiadania warte są publikacji. Jeśli wolno mi coś bezczelnie zaproponować: Czy myślałaś kiedyś, aby nie stworzyć jakąś stronę, gdzie tylko znajdowałyby się twoje teksty? Oczywiście znasz moje zdanie... Powinnaś szukać też możliwości samo-promocji na różnego typu portalach literackich, w gazetach i inszych periodykach.

    Pozdrawiam i życzę Tobie oraz Wszystkim Paniom, Wszystkiego Naj! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprostowanie: "Aby... stworzyć... jakąś stronę" ;] pardon, mon cherry X']

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnostki, oj jaką Ty masz cudowną intuicję ^^ Tak, tak, będzie z nowymi zdjęciami, ale póki co, cicho sza :P
    Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, doniczkowe kwiaty są super :D Choć mnie osobiście nie lubią :(
    A o stronce tylko z moimi tekstami myślałam. Tylko że publikowanie w internecie ma jedną wadę, jeżeli coś ukazało się w sieci, nie zostanie już raczej wydane na papierze. A ja kocham papier ;) I mam nadzieję kiedyś zobaczyć na nim moje słowa :)

    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kwiatki i czekoladki:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Montgommerry, a kto ich nie lubi nich się z nami podzieli, prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. OJ Dzień kobiet mógłby być codziennie :D Na opowiadanka zaraz zerknę :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dm, kochana, on jest codziennie :D Tylko panowie o tym nie wiedzą :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję opublikowania opowiadań, zaraz lecę na nie zerknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, lubię osoby piszące. Tzn. lubię pisanie i wszystko, co jest z nim związane. Gratuluję!

    A czy 8. marca powinien być codziennie?
    Nieeee, znudziłby się ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiaty i słodycze się nie nudzą :D Gdybym dostawała codziennie kwiaty.... otworzyłabym kwiaciarnię i zarabiałabym masę kasy :D
    Cieszę się, że mnie lubisz ^^

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja lecę poczytać! Ojej! Moja Aria pisze... :)).

    OdpowiedzUsuń
  14. Pisze, pisze :D Bez pisania żyć nie może D:

    OdpowiedzUsuń